can't blame you.

Jag sitter och tittar på Svenska hollywoodfruar, shit. Garvar så jag dör, Maria Montazami och Anna Anka är mina idoler alltså, haha.

Jag skulle till skolan idag och jo jag var där... i mindre än 10 minuter. Haha. Helt sjukt. Letade efter min mentor som inte fanns där och sen blev det lunch på stan med Sandra och Ellinor och lite shopping på det.
Min mentor ringde ett tag efter och frågade om han kunde komma till min praktikplats på onsdag, han hade noll koll att jag inte har någon praktik längre, haha. Men vi bokade i alla fall in ett möte på onsdag. Jag slipper gå till skolan i morgon och vi skulle prata om jag behövde göra det på torsdag och fredag. Min mentor är bäst. Han skojade till och med att han var någon annan när han ringde, HAHA. Höll på att garva ihjäl mig.

Förövrigt så har jag ett skitstort hål i röven på mina jeans och har gått runt med dom nästan hela eftermiddagen. Ruuuuligt.

Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0