tell me now, 'cause I don't know.

Sitter och hänger i min soffa helt jävla lonely. Eller Zigge ligger och snarkar nedanför mig och är inte mycket till sällskap precis. Han begär hela tiden att jag ska ge honom mat och gå ut med honom och gör jag inte det så går han och sover någonstans. Idag sket han ner hela Hallsta plus att han ska stanna och kissa vid varenda jävla snöhög han ser och som vi alla redan vet så är det jävligt mycket snö ute!!

Jag tittar på Wallander och ska väl strax gå ner och duscha. I morgon är det första skoldagen på 3 månader och det är inte ens en riktig skoldag. Jag har ingen praktik för den här veckan så jag får helt enkelt vara i skolan. Vet inte vad jag kommer syssla med men det blir nog nice.

Mor och far är på väg hem, dom har varit borta sen i fredags. Ett grattis ska vi väl slänga iväg till mammsen som åkte Vasaloppet idag. 9 mil är fasen en bit. Satt och tittade på henne när hon gick i mål på webbtv, HAHA. Skapligt lost hon va.

Nej nu blir det en shower!
Puss.

gölligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0