if dignity was money, you could maybe buy a soda.

Jag är sur, jag bad mamma köpa EN grej till mig när hon var i affären, EN enda liten grej. Riskakor, var snuskigt sugen på det idag. Nu när jag skulle gå och hämta dom, så har hon köpt fel jävla sort. Skitäckliga var dom här. Hur svårt kan det vara?
Tur att jag inte har pms idag :)

Man är ju ledig på fredag, schysst! Har varit ledig varje fredag hela hösten, nu har det startat en ny kurs så nu slutar jag 4 varje fredag, gulligt.

Har börjat digga tjejer som har sidecuts, fan va snyggt!


malin & jag från i lördags.
vi firade adams 20 årsdag, det var grymt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken nice tröja zara! vad har du hittat den?:)

2010-03-30 @ 23:18:56
URL: http://heterlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0