freeeeeedag.

Drog mig upp ur sängen idag, även fast jag inte kunde sova så var det jävligt skönt att bara ligga där. Tog en kopp kaffe och satt mig vid köksbordet och läste vlt. Totalt ointressant. Skulle precis börja fixa mig när jag får ett mess om att psykologin är inställd (enda lektionen idag), YES tänkte jag. Det lät nästan för bra för att vara sant.

Så nu sitter jag här, funderar vad jag ska göra. Hoppa in i duschen kanske vore en bra idé, men jag funderar på att kanske dra en promenad eller något. Ska inte in till stan förrns vid 3 så jag hinner väl tror jag.
ÄSCH, det visar sig om jag kommer iväg. Kom på att jag måste ladda min iPod om jag ska gå nånstans så det kanske skiter sig. Städa kanske? Nej, fyfan..


lite småskönt med thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0