puss.

Jag ligger i soffan och funderar lite... Gym eller baka negerbollar? (och snackante, det heter negerbollar och har alltid gjort)  Men precis i skrivandes stund kom det upp en ny grej som det blir i stället:
Pappa: Du får en hundring om du tvättar Zigge
Jag: 500 och vi har en deal!
Pappa: 200
Jag: 500
Pappa: 200 och jag pumpar dina däck på bilen och fyller på spolarvätska
Jag: Det måste du göra i alla fall, 500!
Pappa: Okej då, då ska han fan lukta hallon i röven.

Cash is king!
Efteråt blir det negerbollar. Vem sa något om beach 2010? Vi börjar på måndag!

Kommentarer
Postat av: www.ksandra.blogg.se

äru dum i HELA huvudet eller? den är grym :D

2010-03-11 @ 18:08:51
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0