måndag.

Jag sitter och tittar på sjunde himlen, kom hem för inte så längesen. Det var ganska onödig dag i skolan känner jag. Skolan bjöd på frukost sen prata vi lite om vad som händer i skolan framöver och sen var det slut. Jahapp.. Jag och Sandra gick och åt lunch/frukost på Vivaldi sen for jag hemåt. Hittade en magsjuk mamma i soffan, not that nice kanske. Har flytt upp till mig och här kommer jag befinna mig så fort jag är hemma. Att bli magsjuk är nog det sista jag vill just nu. Magsjuk är typ att vara bakis på heltid fast värre. Nej fyfan..

Jag tänkte sticka till gymmet och svettas lite. Kan ju vara trevligt.
Vi får se om jag kommer iväg helt enkelt!
Hörs så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0