I'll never be the same.

Tog en fet jävla sovmorgon idag, kändes som jag behövde det. Gick upp vid 2 ungefär, hittade pappa helt lost i soffan. Stackarn har blivit sjuk, igen..

Har nyss duschat, så nu sitter jag och fryser som en tok. Ska väl börja fixa mig strax tror jag. Ikväll blir det en utgång, jag ska vara nykter. Jag ska göra ett fett försök till att vara det i alla fall.

Vi har börjat planera studenten jag och mina föräldrar.. Mamma snackar om att jag ska få åka i en hyrd cool bil med chaufför hem alldeles jävla lonely. Neeeeeru, tror jag inte. Då åker jag hellre i min bil i baksätet hem, haha!
Har lyckats övertala pappa att vara lika dyng som mig i alla fall, haha..
Och jag ska väl börja med inbjudningskorten snart antar jag.

Nej, nu drar jag igång lite murre och börjar fixa mig!
Later...

En till, alanya 08.
Sista dagen: Vi dricker vatten idag! Några timmar innan bussen gick till flygplatsen var vi jävligt dragna..


Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha klockrent ju. Att bli bjuden på drink efter drink på hotellet är fan inte fel:D

2010-03-19 @ 19:55:41
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0