haha.

Har ni googlat er själva någon gång? Hur kul som helst ju! När jag gjorde det för något år sedan kom det alltid upp en skitful bild på mig sen när jag spelade basket, jag hade ljusbrunt jääätttelångt hår och ett par alldeles för hårt ifyllna ögonbryn som dessutom var jävligt ojämna. Pricken över i:et var att jag var knallröd i ansiktet och svettig eftersom vi tog bilderna under en träning. Skönt att bilden är borta nu.

Nu när jag googlar kommer det upp bilder från min gamla nogg, som man hade förut och en bild från vlt på mig och Madde. Vi var med när gina öppnade sin nya butik i gallerian och kom med i vlt. Stort, verkligen. Haha!

Haha.

Kommentarer
Postat av: madelen

hahahaha

2010-04-01 @ 11:29:10
URL: http://madelennn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0