pick yourself up.

Sitter och dricker en coca cola zero för ovanlighetens skull och gör absolut ingenting. Borde egentligen sova vid det här laget men är inte ens trött. Har tittat på nya wallander, riktigt jävla bra var den.
Jag börjar 7 i morgon så har ställt klockan på kvart i 6, underbart. Har insett att jag börjar 6 eller 7 nästan hela sommaren, så jag får vänja mig. Det blir nog bra!

Idag blev det lunch hos farmor & farfar, great food as usual. Till och med tårta till efterrätt.

Såg en sammandragning av bröllopet och allt från igår för jag missade i princip allt eftersom jag jobbade. När Daniel höll tal, då kunde jag inte hålla tårarna borta, damn! Jag har hela tiden tänkt att jag inte bryr mig men jag gör det ändå, coolt ju!
Vi lägger ner för mycket energi på att klaga över var våra pengar tar vägen, inte så jävla mycket vi kan göra åt saken så varför ska vi hålla på och snacka? Lägg energin på något annat i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0