nu lever du på lånad tid.

Jag har typ nyss vaknat av att min hund låg nedanför soffan och yla, inte bra att jag somnar på dagen och vaknar nu. Men har inte hunnit sovit ut så det blir ju så. Tre dagar kvar av krigarveckan, dock jobbar jag på lördag men det är bara ett par timmar. Nästa vecka blir nog ganska skön skulle jag tro. Sen har jag ju semester efter den veckan.

Cicci ringde nyss och fråga om jag levde, haha... Ska dit och hänga lite nu. Hon är ensam hemma så antar att hon behöver hjälp med maten av mästerkocken (JAPP).

Mor, far, Ken, Marika och lille Noel åker till Gotland på söndag och är borta en vecka. Både mormor och farmor vet mina skills i köket så dom har redan bjudit över mig på mat så jag tror jag klarar mig, haha.

Nej röra på fläsket till Ciccis soffa kanske?
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0