nej, jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut.

Sitter och gör absolut ingenting. Så skönt!

Snart åker hela familjen utom jag till Gotland, jag hör hur dom håller på och packar in i bilen. Jobbigt och åka på natten, båten går tydligen 4 eller nå sånt.

Jag ska väl gå och lägga mig snart, eller titta på en film och somna till den kanske. Vi får se.. Har ju sovmorgon så det är lugnt. Börjar inte förrns 11, lite skillnad från förra veckan. Har bara 3 pass den här veckan sen har jag semester! Helt okej.. Om det blir som vi har tänkt oss drar vi iväg på en sista minuten vecka 30, för det är ju så himla kallt här i Sverige, fryser hela dagarna.

Igår åt jag en langos som smaka diskmedel, fan inte gott.


TJENA ← GÅ IN DÄR, HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0