irriterad jag blir.

Ja.... När jag vaknade för ca 40 minuter sen så var bilen borta, HEJA. Jag som planerade stan och allt möjligt idag. Jag får inte åka med min bil för det är något fel på någonting (fråga mig inte vad). Jag ringde mamma i panik och fråga var i hellskotta hon var och hon berättade att dom snart är på väg hem. Jag ska ju ändå duscha och fixa mig så förhoppningsvis är dom hemma innan jag ens hoppat in i duschen. Annars blir det andra bullar... Då snor jag pappas jobbarbil som man ABSOLUT inte får åka med utanför arbetstid.

Jag dunkar musik och taggar till morgondagen, fast jag är jävligt nervös också, det måste jag fan erkänna. Brukar inte vara det, men nu är det liksom thailand. Det är 10 timmar dit och det är långt, typ. Skulle inte förvåna mig om jag äter något som får min mage att vända sig så att jag blir sittandes på den minsta toan som finns med en äcklig diarré.

Nej nu ska jag springa ner i duschen och samtidigt kasta in en ny tvätt i tvättmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0