goose-bumps.

Jag är hemma, en fredag. Men jag har valt det själv så. Hade jag inte varit tvungen att stiga upp halv6-6 i morgon så skulle jag varit ganska packad vid det här laget. Jobb står på schemat i morgon också, det roliga är att jag inte klagar. Jag var och jobbade tidigare idag och det var inte ens jobbigt, det var skönt.

I morgon blir det nog någon form av fest-utgång-grej, vet inte hur det blir men nånting blir det. Det visar sig vad det blir...

På måndag har skolan studiedag och vem har fått ledigt? Mohahahaha.... Jag klagar inte i alla fall!

Nej nu är det Solsidan, haha!
Hörs!


Kommentarer
Postat av: din älskling malin bork

jag vet att du är innte på din blogg hela tiden så du läser nog det här samtidigt som jat precis komenterat,så ring mig hihi!

2010-01-30 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0