don't wait too long.

Har ni märkt snöstormen som är ute? Förmodligen, för den går fan inte att missa. Det som inte fick hända, händer...
Jag är ensam hemma och det är bara liiiiiiiiiiite och skotta utomhus, jag vägrar gå och göra det. Men det värsta är att jag är inlåst i mitt eget hem. Låset har typ frysit eller något för jag får fan inte upp dörrjäveln. Som tur jag hade när jag kom hem från praktiken var att altandörrn var öppen. Irriterad blir jag!! Får inte upp dörren från insidan eller utsidan. Jobbigt.......
Det kommer väl sluta med att jag ringer farfar så får han komma hit och befria mig, haha!

Idag vettefasen vad som händer. Är jag duktig så skulle jag plugga, men det kommer inte bli av som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0