man kommer ingen vart som bollen i en pingismatch.

Jag sitter och gäspar och försöker hålla ögonen öppna för att inte somna. Börjar bli rätt jobbigt, så jag ska väl kasta mig i säng alldeles strax.
Dagen har varit rätt nice faktiskt. Utedag, bad & brottningsmatcher i snön är väl ungefär vad jag har sysslat med. Ett tag efter jag kom hem åkte jag med Malin och Annie till gymmet och fick röra på mig lite. Det var bra jobbigt, haha. Men vi pratade nog mestadels av tiden så hade kunnat varit jobbigare.
Ska försöka åka dit i morgon efter praktiken också, om jag inte är för lat för det.

Igår beställde jag en jacka från D.brand och jag håller alla mina tummar att den kommer i morgon, men jag tvivlar fasen på det. Svårt och beställa jackor, inte en jävla aning hur den kommer sitta och har inte ens sett den i verkligheten. Jag med min sköna otur kommer väl vara tvungen att skicka tillbaks den. Sweet.

Neeeee, vad gör vi med livet? Den som lever får se helt enkelt.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0