I guess the change in my pocket wasn't enough.

Jag har precis tittat på sista avsnittet av paradise hotel. Har inte hunnit sett det förrns nu.. Emanuel var ju gullig men hade nog velat att Erik eller Lin vann faktiskt.

Mamma har köpt hem messmör av någon anledning, har nu brett en macka med just messmör på. Jag tittar på den men vågar inte smaka, jag älskade det när jag var liten men vet inte om jag tycker om det längre. Ett konstaterande är i alla fall att messmör luktar svett så det gör mig inte nå piggare på att ta en tugga. Vi får se om jag törs.

En lång jobbvecka väntar, även jobb på julafton. Så det ska ju bli intressant och se hur många som kommer och handlar då.

Ångest för att jag inte köpt en enda julklapp än, är fattig som en kyrkråtta så jag får helt enkelt vänta till dagen innan julafton tills jag kan köpa någon julklapp. Dumt att jag jobbar till 7 då också, vet liksom inte hur jag ska få ihop det här.

Yeye....
Några bilder från igår kanske? Grym utgång förövrigt!






Sista bilden är lite kul hahah... Tack tjejer för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0