there ain't no other friend like you.

Har tittat på Victoria Secret Fashion Show och mosat i mig ostkrokar, haha. Fick lite dåligt samvete. Skulle nog kunna offra både fingrar och tår för att få en plats front row där. Fyfa-an!

Idag vakna jag upp tidigt i morse av att jag armbåga min vän rätt i tinningen, kan inte tänka mig att det var skönt. Haha. När vi väl kom ur sängen blev det stan för att vi skulle fixa naglarna, vi var väl något naiva som trodde att det skulle finnas någon tid åt oss. Dom skrattade nästan åt oss när vi fråga om dom hade tid. Vi får helt enkelt göra det själva.
Jag köpte ny bh, strumpbyxor, en tröja, parfym, lösögonfransar, trosor och leggings. Tror jag fick med allt.

I morgon väntar nyårskryssning, tror det kan bli grymt!

Ska fixa naglarna nu. j.o.b.b.i.g.t.

Puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0