söndag.

Jag har varit vaken sen tidigt i morse, inte likt mig. Mamma och pappa var barnvakt igår åt min brorson och vid 9 i morse ropade han på mig, eller han skrek: Daaddda! i typ en timme och till slut skrek jag tillbaks och sen gick jag ner för han ville inte sluta skrika, haha.

Igår köpte vi Nintendo Wii, kan vara det roligaste alltså. När min bror och Marika var här tidigare så stod vi och spela aslänge och efter att dom åkte så har jag spelat sen dess. Mest Super Mario, men bossen är så jäkla svår och jag kommer ingenstans så tänkte att jag skulle ringa hit min bror nu så han kan hjälpa mig. Haha, jag är besatt redan. Måste köpa fler spel!

Igår åkte jag hem till Julia på förkrök, riktigt kul var det! Sen blev det bmb.

Nej nu ska jag ringa min bror och tjata att dom ska åka hit, höhö.
Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0