merry christmas, höhö

Jag har precis slagit in den sista julklappen.. Hinner inte göra det i morgon så jag var så illa tvungen och göra det nu ikväll när jag kom hem.
I morgon väntar jobb, sen ska jag snabbt hem och byta om och sticka på julfirandet. Det hinner börja innan jag ens har slutat så jag får helt enkelt komma senare. I vår släkt börjar vi fira redan klockan 12 (då har man knappt vaknat).

Har ju jobbat hos min mamma ett par veckor. Fick lönespecen för någon dag sen och det var ju helt fel lön. Alldeles för lite, 45 kr i timmen för lite (!!!) helt galet.. Riktigt irriterande också.

Nej sova kanske, ska upp klockan 7.... Också galet.
God Jul då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0