Lite frågor..

1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem var den sista du träffade? Pappa

3. Hur lång är du? Alltså, jag vet inte exakt... Men jag säger 175 cm, för jag är inte längre än så i alla fall.

4. Vilken var den senaste film du sett? Baby Mama, tror jag den hette.

5. Vem ringde du senast? Malin

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ";)" Till Malin. Värt sms! HAHA

7. Vad är dagens planer? SOVA

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på.. Men sms tror jag.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Vid halv 6 idag ungefär.

11. Vilken ögonfärg har du? Grön-Blåa

12. När vaknade du idag? 11, sen somna jag om vid 12 och sov till 4.

13. Har du någon gång hittat en katt? Njaeee

14. Vilken är din favoritplats? Chicken Island - Thailand, helt klart!

15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, vad svårt. Vet inte!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en skitsnygg lägenhet jag investerat med egna pengar, vart vet jag inte.

17. Vad skrämde dig som barn? Allt, ungefär. Jag var mörkrädd, rädd för ormar, spindlar och i princip allt som rörde sig.

18. Vem fick dig att skratta senast? Malin, skulle jag tro..

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Är det kallt - pyjamasbyxor, t-shirt och raggsockor. Är det varmt - endast trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 plus 3 prydnadskuddar

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, det har jag.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.

26. Är du social? Jo men det är jag.

27. Vilken är din favoritglass? Snickersglassen är ju en av favoriterna i alla fall.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj.. Att vara 19 år och vinna en miljon är nog stort. Men just nu är att investera i en lägenhet det jag strävar efter så det blir nog det.

29. Tycker du om kinamat? Ja, muuuuuums.

30. Tycker du om kaffe? Love it.

31. Vad dricker du till frukost? Juice, kaffe eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Yes

33. Kan du spela poker? Tror inte det, haha.

34. Tycker du om att mysa? Ja, gud ja

35. Är du en beroendemänniska? Njae, det kan jag nog inte svara på.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, lite kul.

37. Vill du ha barn? Herregud.. Hade jag fått frågan för ett år sedan hade det varit ett blankt nej! Men i framtiden vill jag nog ha det, absolut inte nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska kan jag väl. Men är inte min starka sida kanske, haha.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläääääder

42. Äger du dyra smycken? Jag har ett par stycken. Till exempel ett jättefint guldhalsband fick jag av farmor i studentpresent. Vill nog inte veta vad det är värt...

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En sked fil.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa tror jag, haha.

46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett ärr på armen efter att jag råkat stoppa in hela armen i en plattång. Låter nog värre än det var. Men hade ärr på båda sidorna av armen, dock är bara ett kvar.

47. Vad har du för ringsignal? Cee Lo Green - Fuck you

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja mamma har sparat sånt där..

49. Flirtar du mycket? Haha.. Nja

50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en studio på John Bauergymnasiet, Sandra är fotografen.

51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej som tur är. Men blev stoppad av polisen för en vecka sen, under händelseförloppet hann jag planera hur min begravning skulle vara. Jag trodde jag skulle få en hjärtinfarkt, så rädd var jag.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Elsas Värld - Sofi Fahrman

54. Läser du dagstidningen? Japp, VLT

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej..

56. Dansar du i bilen? Självklart

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM, tror jag.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inte en aning.

59. När var du i kyrkan senast? I slutet på april 2009, en släkting som betydde väldigt mycket gick bort.


Snodde denna av Michaela Forni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0