dirty face.

Jag har nu testat nyårs-outfiten. Jag väljer mellan två klänningar, vi får se vilken det blir av dom.
Köpte ju nya strumpbyxor i stan, svindyra var dom. Dom ska tydligen vara så bra att man blir en storlek mindre. Lät så jävla bra i mina öron. Skulle testa dom nu tänkte jag, tar upp dom ur förpackningen och det ser ut som det är strumpbyxor för en tjej på 6 barre. Jag försökte ändå sätta på mig dom och nu sitter jag här med dom på mig. Tror inte jag bara blev en storlek mindre, tror jag skulle få på mig ett par jeans i storlek 24 nu. Haha, önsketänkande kanske. Men seriöst, bästa strumpbyxorna jag nånsin ägt. Uppmanar alla tjejer som inte köpt strumpbyxor tills i morgon att springa till Twilfit. Dyra, men fan va värt. Kan till och med röra mig!

Kommer vara transvestit-lång i morgon, har valt högsta skorna jag kunde hitta.

Fan, vad taggad jag är inför i morgon. Kommer blir GALET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0