if you're sexy and you know it, clap your hands.

Håller verkligen på att somna sittandes, men det vore ju inte så skönt.. Så jag tänkte bara slänga in några meningar och sen sova. Ville trotsa och stanna uppe några timmar extra idag då jag inte ska jobba i morgon, men jag pallar inte många minuter till. Går man upp 6 ett par dagar så är man helt slut sen när man väl får andas lite. Har slocknat i soffan efter jag slutat varje dag och sovit minst 3 timmar och ändå kunnat sova på kvällen sen, då är man trött.

Var in till stan idag, köpte ny plattång. Är även i behov av en ny kompakt kamera, då min gick totalt sönder i Alanya efter typ andra dagen (så har inte många bilder därifrån), men fick Sveriges beslutsångest mellan två stycken så jag kunde inte bestämma mig.
Håller även på och kollar på iphone, är grymt sugen. Men har ingen aning vilket abonnemang eller vad jag ska ha för något, svårt ju. Jag har noll koll, vet inte om det är värt och köpa iphone 4 eller om det "räcker" med iphone 3gs........ Grrrr, vi får se.

Nej, nu blev det mycket.
Sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0