the way you move ain't fair, you know.

Gäääsp.... Herregud, är så trött så jag skulle kunna sova till morgondagen, nästan. Började skolan 8 idag och slutade 9, har fått en specialtid med min spanskalärare för jag ligger efter så mycket. När jag kommer dit, 10 över 8 typ så är hon inte ens där (!!) Hon kom typ halv 9 flåsandes och började babbla om varför hon var försenad, jag lyssnade inte så mycket men jag hörde något om hennes barn och ett glas som var sönder. Yeye..

Ska till stan om någon timme igen, göra Malin sällskap på stan. Jag är så pank att jag inte ens har råd med en meny på donken, det är fan sorgligt då. Lön nästa vecka!!!!! Räknade alla mina mynt jag har samlat ett tag nu och det visades sig vara A LOT more than I expected, så jag funderar fan på att gå till banken och be dom kasta in pengarna på mitt konto. Men blir ju tråkigt att börja om på nytt då ju..

Nej om man ska göra lite nytta kanske.
Later dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0