it's a cruel world to face on your own.

Jag tänkte ta tag i det här med städning, har börjat plockat undan flera gånger men slutar alltid med att jag hittar något annat att göra. Nu är det nästan så illa att jag får skotta undan allt damm innan jag ens kommer upp från trappen. Nej men det är illa i alla fall. Så jag tänkte damma och dammsuga nu. Har inte så mycket kläder och skit som ligger det är mest skitigt.. I morgon "flyttar" jag till Snevringevägen och bor där tills torsdag (tror jag det var). Mysigt!

Igår blev det en utgång, slutade kvällen på en seg efterfest. Jag satt helt ärligt i ett hörn med chipsskålen i knät och undrade varför människan hade julgranen kvar PLUS att det fortfarande låg julklappar kvar under. Underligt...
Städa var det! Lite plugg efter kanske..
Later.


Vi svängde förbi Konrad igår. Vi var i princip in och vände, hann med tequila och tjaffs med bartendern sen gick vi. Blev påmind om varför jag inte tycker om det stället..

Kommentarer
Postat av: sandra

gjjjjjjjjjj

2010-04-25 @ 22:46:46
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: HAHA! nice ju

2010-04-26 @ 08:58:14
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0