why you so cocky?

Sitter och tittar på Lyxfällan, irriterad på såna blåsta människor.

Blev hemma idag, var egentligen bara ledig på eftermiddagen men huvudvärken slog till i morse och jag bestämde mig för att vara hemma. Ledig i morgon så det betyder att min helg har börjat. I morgon blir det utgång med min vän Madde. mycket nice.

Var förbi min bror och marikas hus idag och ja jävlar du vad de har kommit långt. Tycker dom kan blir färdiga lite snabbare så vi kan börja i vårat hus. Mor och far hjälper ju dom där borta och då blir vi hellre klara med deras hus innan vi börjar med vårt eftersom barnet kommer snart.

Funderar vad jag ska sätta på mig i morgon, den här biten älskar jag. Det visar sig.

Shit, det känns som jag ska upp tidigt i morgon, skön känsla när jag inser att jag kan sova hur länge jag vill.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0