mr. perfect don't exist my little friend.

Jag är lite happy faktiskt. Jag är ledig både torsdag och fredag och det är ju helt underbart, verkligen. Så i morgon är ju min sista dag den här veckan, LOVELY. Dock är det en heldag men det får man väl tåla, tycker jag.

Efter skolan funderar jag på om jag ska upp på stan och prova jackan jag har kollat in. Men jag vet inte om jag orkar ta ett senare tåg, det återstår att se helt enkelt.

Är trött som ett as, sov ju bara 3 timmar inatt så det är väl ganska logiskt att bli trött nu. Kunde ju faktiskt inte slita mig från min bok jag håller på och läser. Madde har du läst klart andra boken? Börjar bli klar med den första, höhö.

Nej nu ska jag och Sandra fortsätta med våran otroligt roliga uppgift.

Later dude

Kommentarer
Postat av: madddde

åh herregud hade ju helt glömt bort den!:O nej va bra nu har jag en bok att läsa i svenskan :D

2009-09-15 @ 17:51:31
URL: http://madelennn.blogg.se/
Postat av: zara

Ja, det får du göra! Första är ju hur bra som helst :D

2009-09-15 @ 21:05:13
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0