torsdag.

Jag är bakis, fortfarande. Otroligt fint va?
Har ganska nyligen fått i mig lite käk, har varit tungt innan.

Idag vaknade jag och Madde vid 3-tiden, skapligt slitna alltså. Jag slocknade 2 sekunder efter vi kom innan för dörren inatt. Var nästan så att jag sprang in till sängen, tror jag i alla fall. Det var inte nice att sova med strumpbyxor och alla kläder från gårdagen plus gårdagens smink som var ihopklistrat.

Tidigare idag har jag och mamma varit i vårt nya hus, mätt olika saker och bestämt lite hur det ska se ut och sådär. Så snart ska vi dit och riva tapeter och fixa, svinfint.

Nej nu ska jag till Dejan och snacka skit.
Hörs när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0