tack och hej.

Idag hade jag planerat att springa på drop-in och få mina naglar gjorda. Men det kan jag ju inte eftersom jag glömt plånboken hemma dumt nog. Det hade varit skönt att få lite snygga naglar, men nej. I morgon hinner jag nog, ska nog växla in mina pengar också från turkiet. Slutar ju 12 i morgon, dock jobbar jag sen så jag får se om jag orkar göra det innan. Något att tänka på.

Jag är tusan helt dödstrött. Igår kom jag hem från stan vid 8-taget, halv 9 låg jag och snarka i soffan, vaknade seent och gick upp och tittade på bilderna från helgen som Jacke lagt ut på facebook och gick efter det och la mig och sov, försov mig i morse också. Är nog fortfarande sliten ifrån helgen. Men med tanken att jag är ledig fredag, lördag, söndag, till o med måndag blir jag fan lite piggare. Två dagar kvar till helg, hur skönt som helst.

Senare ska jag nog försöka lägga ut lite turkietbilder, men jag är fan skeptisk. Haha! Ska nog glömma usb-minnet med alla bilder i morgon med flit, Sandra och Madde tjatar ihjäl sig. Mohaha...

Slutar vilken minut som helst. Så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sandra

du skulle bara våga!

2009-09-08 @ 17:13:36
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0