söndag och bakis.

Helgen har varit jättebra. I fredags blev det fest hos mig, igår blev det förfest hos Dennis och sen qwarn och efterfest hos Linus. Kom hem sent som tusan, mamma var söt och kom och hämta mig, farfar hade redan stigit upp när jag kom hem, haha. Fint. Idag var det kalas för mig med släkten. Mycket bra presenter, mycket.

I morgon börjar skolan igen, på riktigt. I fredags var jag i skolan i max en timme, sög ju.

I morgon ska jag nog även växla tillbaks pengar och sätta in de på banken, även sätta in pengarna jag fick idag om jag vågar ta med dom. Läskigt att ha mycket pengar i plånboken ju.

Nej, snart blir det sova. Först se klart Kärleken checkar in som går på tv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0