godnatt.

Idag blev det work för min del, det gick helt okej faktiskt. Tiden gick någolunda fort så det var chill. Dock kändes det att det var ett tag sen man jobbade, tog väl en timme innan man kom in i det hela igen.
Jag var en av dom som stängde och när jag kom hem hade mamma tydligen varit i stan och köpt en ny laptop, likadan som min brors, dom köpte den samtidigt. Töntigt. Den är stor som fan och klumpig, men helt okej. Den har tydligen en sån här kylargrej som gör att den aldrig blir varm, som alla andra töntiga laptops som gör att man bränner låren av sig när man har dom i knät. Det är ju bra liksom. Så nu ska vi tydligen slänga stationära åt pipan och ha den här i stället. Fint det.

Innan jag slutade hyrde jag Män som hatar kvinnor. Vågade inte titta på den själv så har endast tittat en timma på den, kollar klart på den i morgon innan jag börjar, när det är ljust ute, haha.

Nej om man ska ta och gå och lägga sig kanske? Börjar inte förrns 1 i morgon så det är ju skönt. Har bara en lektion sen är det helg för min del, hur skönt är inte det liksom.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0