zup?

Jag sitter i skolan och fryser, har ganska nyligen fått i mig en macka och en festis från caféet. Det behövdes för jag försov mig i morse och det är inte förrns nu som jag har vaknat lite. Inte helt än.
Börjar bli lite irriterad på mig själv att jag inte orkar gå i skolan, jag har skola tre dagar i veckan, TRE! Och jag orkar inte bita ihop och gå dom tre dagarna för jag är jävligt lat. På tisdag, om en vecka åker jag och Madde och ser Joshua, efter den dagen/dagarna blir det ändring. Ska gå till skolan alla TRE dagarna och inge jävla skolk. Har jag ont i huvudet så får jag bita ihop eller ta arslet ur vagnen och gå till skolsyster och få värktabletter. Så är det. Snart blir det ändring på det här...

Nej nu ska jag sätta igång med frågor om politiken vi håller på med. Sweet!


Kommentarer
Postat av: sandra

sa aldrig vart :( hehehehe

2009-10-06 @ 15:13:16
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0