Stockholm & Joshua Radin.

Sitter i mitt kök och har precis ätit frukost. Har verkligen inte tid med att sitta här eftersom jag ska åka om mindre än 50 minuter och jag ska hinna duscha, håret också, det som tar längst tid. Shit. Ska även hinna packa lite saker.
Sen går i alla fall bussen till Västerås där jag möter upp Madde, sen tar vi tåget till Stockholm och har det trevligt. Jag har gjort av med way too much money dom senaste månaderna och jag kommer säkert göra av med en del idag också. Shit, ska låsa in pengarna så jag inte kommer åt dom ett tag. Låter bra det.

Ikväll ser jag och Madde Joshua Radin, sweet! I morgon tar vi tåget tillbaks till Västerås så det blir övernattning i Stockholm, det gillar vi.

Nej nu måste jag sticka!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0