she's a good girl, loves her mama.

Matsalsbordet bland annat och lite mer möbler är nu körda till huset. Jag var tvungen och sätta mig och vila var och varannan minut för att ens hålla mig på benen, då kan ni tänka er hur jag mådde. När vi fått in allt i huset så la jag mig på bordet och slumra till, mamma väckte mig när vi skulle åka hem, sweet.

Nu när jag väl är sjuk får jag inte stanna hemma och vila, nej, jag ska kriga de här tre dagarna sen har jag höstlov, skönt! Vet inte om vi har något speciellt den här veckan, har vi det Sandra? Det enda jag kan komma på är min presentation om mig själv i spanskan men det har ju inte du, aja, det löser sig.

Jag vill se bilder från igår, dom måste ju vara riktigt söta alltså. Får dom i morgon av Sandra, sött!

Nej, vänner. Nu ska jag föna håret och sen slänga mig under mitt sköna duntäcke, vi hörs!


en bild från några helger sen. Malin är bra på att komma med i bild ser jag, haha

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag är duktig på att smita undan :M

2009-10-19 @ 21:16:21
Postat av: Malin

haha, jag är duktig på att smita undan :M

2009-10-19 @ 21:16:50
Postat av: Malin

haha, jag är duktig på att smita undan :M

2009-10-19 @ 21:18:46
Postat av: hanna

ja malin du har sagt det nu. haha :D

2009-11-04 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0