my bonfire is burnin' down.

Egentligen har jag inte tid att skriva något nytt inlägg. Men att vara i tid är inte min grej.
Ska in i duschen så fort jag är klar med det här, sen ska jag hinna fixa mig klart och hinna till ica och köpa strumpbyxor, när jag ska hinna det vet jag inte. Har helt glömt att välja kläder också, så vi får se. Väljer mellan två kjolar och två par skor, om jag ska ha svarta eller hudfärgade strumpbyxor.. Hatar att välja mellan saker, varför kan man inte bara få allt bestämt av sig själv.

Nej nu är jag taggad! Musiken dunkar också, fint!
Det blir förfest hos ankan och sen får vi se var vi tar vägen, lutar åt Silk i alla fall. Bara det inte är lika kass musik som det var förra fredagen, tyckte swingfly och teddybear sthlm skötte sig dåligt bakom mixerbordet.

Aja, hörs!

Kommentarer
Postat av: linsor

ha så kul sweetiepie

2009-10-02 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0