like death without the sleeping part.

Jag är så jävla hungrig just nu att jag skulle kunna äta mitt täcke, nej inte så farligt. Men hungrig är jag och det ska botas! Har en matlåda i kylen med hemmagjorda köttbullar med stuvade makaroner, SVINFINT. Jag mår fortfarande inte bra, är sliten som en varg. Det är inte förrns nu som jag har börjat fått tillbaks aptiten, tidigare köpte mamma en kebabtallrik till mig, det var inte mycket jag fick i mig av den. Shit, jag var så jävla hungrig men hade jag ätit så hade det kommit upp igen, så synd. I stället fick jag sitta och titta på när min far åt upp den, skapligt jobbigt..

Enda sen 8 har jag legat här i min säng, innan det var jag och måla i huset, fyfan vad hard det var. Det enda jag gjorde var och klaga och dunka på med Michael Jackson, haha. Ren lycka var när jag äntligen lyckades övertala mor och far att åka hem så jag kunde få lägga mig ner. Var helt skakis..

Gick in på silks hemsida för att se om jag var med på nå vimmel, eftersom gårdagen var suddig så kunde jag inte riktigt veta säkert. Hittade en bild på mig, omedvetet taget som tur är, men ser fan ut som hell, haha. Fulaste någonsin, men jag bjussar!



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0