kwuschi kwuschi.

I morse vaknade jag klockan 8 av att mor och fars väckarklocka ringde. Ögonen gick knappt att öppna, sminket från gårdagen var kvar, mina kläder från igår hade jag fortfarande på mig och min mobil låg och plingade hela tiden. Jag hade somnat i soffan, sweet. Var fortfarande full och började härja, tvättade bort sminket, hängde tvätt (av någon anledning), sen gick jag och la mig. Vaknade av att Sandra ringde, var glad och garvade mig igenom hela samtalet. Gick upp och såg att tvätten jag hängt upp var helt fel, haha alltså, jag hade hängt allt på samma ställe och helt fel.
Blev lördagslunch hos farmor, god mat, mycket. Under hela måltiden berättade mamma hur störd jag var när jag kom hem inatt, haha.

Gårdagen var galen, minnesluckorna är huuuge, men det är sånt man får ta helt enkelt. Jag hade skitkul igår och det är huvudsaken. Förfesten hos ankan var nice, krogen var nice, gött.

Nu ska jag rota i kylskåpet, var ett tag sen jag åt.
Lovar att bilder från gårdagen kommer komma upp, är väldigt dålig på att lägga upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0