I'm always gonna let you wear that crown.

Nej, men ett inlägg kanske.

Gårdagen var R Ö J och lite för mycket av det goda kanske, haha. Silk och Hoffmaestro, men det var mycket folk, gick knappt och stå och titta liksom. Men det var kul, dom öste på. Sen blev det efterfest hos Madde, för många shotar åkte ner, haha. Det var kul, alla var fulla och glada, så det ska vara liksom.
& tack Malin att du ställde upp och skjutsade igår!

Mina föräldrar är sura för jag inte hjälper till och flyttar, men jag pallar fan inte. Är så grymt sliten, är hungrig också men jag får inte i mig någonting, äter jag kommer det komma upp lika fort och så roligt ska vi inte ha.

Ikväll blir det lugnt. Jag är tvungen att trycka värktabletter och sen åka ner till huset och måla. Bara och bita ihop, men snart är det lugnt, håll ut!

Just fan, jag hade ju kameran med mig igår, måste titta på bilderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0