¿que voy a hacer?

Att börja 1 är skönt, om ni ville veta det.
Slutar om lite mer än en timme, då blir det stan med Madde. Hon ville ha sällskap när hon letar present till en vän och jag ställer självklart upp. Att tacka nej till stan är inte min starka sida eller vad man ska säga.
Jag handlade waaaay to much igår så för min del ska det inte bli nå grejer, eller om jag hittar något så får vi väl se. Då kan jag liksom inte lova något.

Jag måste boka tid för klippning, det står ganska högt på min priolista just nu. Men jag glömmer det hela tiden, mitt hår är liksom inte en grej som jag bryr mig så mycket om, faktiskt.. Ska nog färga det lite också. Har inte gjort det på länge, har mest använt toningsschampo. Det rekomenderar jag föresten, om ni inte vill slita så mycket på håret.

Julia är i turkiet så jag är i princip själv på spanskan, i våran cp-grupp, hahah. Linn är ju en av eliten liksom, så jag får inte sitta vid henne.

Nu är rasten snart slut.
So long..


Kommentarer
Postat av: annelie

vad är det för toningsschampoo, var köper man det? snälla skriv ett svar :)

2009-10-07 @ 18:04:36
Postat av: z

Det finns på Kicks, Depend har ett bra, även Isadora har ett, men det har jag inte provat än :)

2009-10-07 @ 22:07:15
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Anonym

taack:D ska testas. är ju bättre än att bleka de :)

2009-10-08 @ 10:42:18
Postat av: lenzan

haha eliten. men fan vad gött det kändes att få bli kallad elit inom spanskaområdet då

2009-10-08 @ 23:26:05
Postat av: z

hahaha ja, ni är eliten och vi är cp-gruppen

2009-10-09 @ 19:24:55
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0