flytt.

Sitter här och suckar, undrar hur tusan min mor och far har tänkt att vi ska hinna med allt. Renovering, rensning och packning, shit. Vi har i alla fall delat upp det, jag står för rensning (har helt fria händer) och packningen. Sweet, det jobbigaste typ. Men kunde jag tapetsera, lägga golv eller lägga kakel i badrum så hade jag nog fått göra det.

Är trött som ett as och skulle nog ganska enkelt somna om jag gick och la mig nu, men jag orkar inte. Alltså, jag vill bara sitta här och chilla ett tag. Men jag ska ändå upp tidigt i morgon trots att jag är ledig. Marika har erbjudit sig att hjälpa mig och packa. Hon är ju höggravid och har inte kunnat gjort någonting i sitt eget hus än, så hon hjälper mer än gärna till. Det uppskattas. Lite bra musik och skratt så ska vi nog klara av det där galant.

En lite förvarning till mina kära läsare (HAHA), nej men, det kommer bli mycket skrivet om flytten en liten tid framöver. Har aldrig flyttat i hela mitt liv, första gången så det är lite speciellt det här. Så ni vet liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0