så(s) ska det va.

Den här dagen har gått jäkligt fort. Vaknade vid 12 och gick till vårat nya hus, mätte typ överallt. Åkte till farmor och åt, idag med, haha. Sen blev det bilen in till Bauhaus där vi köpte golv och allt möjligt. Hade hela bilen full, men vi skulle till ikea också, där vi köpte ännu mer grejer. Såg knappt ut genom fönstret där i baksätet, haha. Åkte till huset med alla grejer, har burit så mycket att jag är skakis i armarna, helt sjukt. Sprungit upp och ner för trappen 70 ggr med grejer, soft.
Vi börjar med huset den här veckan, eller om vi börjar nästa vecka. För den här veckan behöver jag övningsköra då det är intensivkurs i helgen och jag kommer knappt ihåg hur man växlar, jo det gör jag men det var längesen jag körde.


Julia, Simon & jag från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0