julmust.

Har liksom flyttat, eller rättare sagt i måndags. Så jag har inte haft någon möjlighet till internet riktigt än. På söndag får vi vårat internet så då är blir jag back on tracks eller nå.
Sitter just nu hemma hos linn och pusslar och snackar skit, haha. Med idol i bakgrunden.
Jag borde gå hem snart och sova, men blir nog kvar en stund till. Kan ju inte ge hela mitt liv till körkortet liksom. Har ätit massor med gott här, men linn tyckte jag var värd det, eller nå.

Har bokat teorin och uppkörningen, gött mos.

Ska fortsätta med pusslet, puss!

Kommentarer
Postat av: LEN

så mycket snacks du tackat nej till hos mig så ligger du efter en del. men i vilket fall, vart tog webcam bilderna vägen? alltså.. dina fans zara.. du måste ju tänka på dom.. hallå?

2009-10-31 @ 00:14:06
Postat av: zara

haha, dom försvann direkt, kan ju inte riskera att folk ska få se hur jag egentligen ser ut :D

2009-11-01 @ 18:05:17
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0