do you really enjoy living a life that's so hateful?

Klockan är snart halv 9 och jag sitter hemma, det är fredag dessutom. Inte ofta det händer, trodde förra helgen skulle vara den enda, haha, men nej. Jag var på väg och duscha och fixa mig, men kroppen sa ifrån. Var bara och konstatera att jag inte orkade gå ut idag. Jag håller på och bli sjuk, vilken tajming. Orkar inte det nu, men jag kan förstå det, har inte sovit mycket på sista tiden och har knappt ätit något heller, så det var ju nästan räknat. Sweet! Men i morgon tänker jag fan inte vara hemma, om jag inte håller på och dör eller något. För i morgon ska jag till Sala, ".. jag har hö i hela håret och jord i sandalen"-typ (ganska internt).

Jag ska snart springa till andra huset och hjälpa till om jag orkar. Inte springa, åka bil såklart. Sitter just nu på stationära och kirrar musiken till ipoden, allt blev så jobbigt när man måste lägga in massor med musik. Mycket av musiken jag har på min gamla ipod har jag inte ens kvar på någon av datorerna så det är ju kasst och hålla på och tanka. Men men..

Nej, mina damer och herrar, vi hörs vid ett senare tillfälle.


världens bästa

Kommentarer
Postat av: sandra

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!

2009-10-16 @ 22:22:17
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0