världens kallaste värld, jag snackar inte om vädret.

Den här dagen har gått fort, kanske för att jag somnade vid 3 och vaknade runt halv 8, haha. Men det är nog bland det skönaste som finns att gå och lägga sig och sova på eftermiddagen.
Jag tog bussen till Hallsta halv 1, tror hela särklassen var med på bussen, dem var överallt i alla fall. Gapade sönder, en satt bakom mig och precis när vi börjar åka ifrån station skriker han: HEEEJDÅÅÅ VÄSTERÅÅS!!!!
Jag har typ fortfarande tinituss/tinnitus/tinnituss (eller hur fan det stavas).

Nu är Marika och Kenn här med lille Noel, han sover, inte så ovanligt, haha.

I morgon är jag ledig vilket jag hurrar högt för, otroligt skönt måste jag säga.

C'YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0