unity.

Ett inlägg till folket kanske.. Inte riktigt folket men ja, ni vet.
Nu har jag och Sandra kommit på en nice idé för utklädnad till på lördag. Först var vi helt inne på en sak men när den här idén kom upp och lite hjälp av klasskompisar så kommer det här nog bli bra. Mohaha!

Idag var det god mat i skolan, en god soppa med nybakat bröd mmmhm, det var helt varmt så att smöret smälte, gott! På lunchrasten hann vi springa upp på stan också, jag köpte Drinking Ludo, haha, en kul grej till förfesterna.

Snart är den här dagen slut och jag längtar att få komma hem och chilla lite. Senare ska jag träffa Hanna, visar sig vad vi hittar på.

Nej nu ska jag springa och dricka lite vatten.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: sandra

vi kommer vara coola som få

2009-11-10 @ 14:41:18
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0