there's no other superstar.

I fredags var det bio som gällde, den var mucho bra.
Lördagen började med stan och köpa sista delen till outfiten och lite annat. Sen börja jag och Malin o dricka, vi drog på förfest i någon timme sen till festen.

På söndagen ringde min telefon 08:00, herregud, ica ringde och fråga om jag kunde komma och jobba. Det tog emot att säga ja, men väl på jobbet gick det hyffsat. Trodde jag skulle dö ett tag men det gick rätt fort, men att jobba 9 timmar när man är bakis och endast sovit några timmar är väl inte det skönaste direkt.
När jag kom hem från jobbet, vände jag nästan i dörren, åkte direkt till Malin i stan.

Gick upp allt för sent i morse, vaknade inte av väckarklockan, Malin fick ruska liv i mig.

Hörs!


Vad säger ni om att gå ner till stranden och sola med en drink i handen? hehehehe

Kommentarer
Postat av: sandra

yes please,

2009-12-01 @ 00:07:04
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0