snart där.

Har nyss plockat undan all skit från lördagen, äckligt. Ska dammsuga av lite också, sen torka golven men det pallar jag inte göra idag.
Idag åkte jag senare till skolan, eftersom jag gjorde teoriprovet och vet ni vad? Jag klara det, så-jävla-skönt! Det var drygt att datorerna var typ paj och allt var försenat så jag kom in nästan en timme för sent i salen. Men var ändå klar före alla andra.

Ska snart ta mig neråt och tvätta bort sminket och sen gå och lägga mig. Men det dröjer nog, som vanligt. Plus att jag somnade och sov nästan 4 timmar tidigare, typiskt.


love

Kommentarer
Postat av: sandra

WOOP WOOP! glad. för din skull. grattis. LOVE YA

2009-11-16 @ 23:18:44
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Linn

GRATTIS FÖR FAN :D:D:D

2009-11-17 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0