måndag.

Ett snabbt inlägg innan jag verkligen måste sova. Blir arg på mig själv att jag inte kan bättre.
Efter skolan tog jag bussen hem, ångrade mig ganska snabbt att jag lämnat stan och tog bilen tillbaks och mötte upp Malin. Jag köpte småsaker, silverschampo, smycken, underkläder osv. Vi drog en snabbis till hälla shopping också.

När jag kom hem satte jag mig och förlängde mina naglar, det tog sin lilla tid. Inte lite pilligt det är.

Idag hade vi sista religionslektionen, mycket skönt och vara ledig på måndageftermiddagar. Kul att jag bara har 5 lektioner i veckan nu, haha. Vi firade i alla fall sista lektionen med bullar och julmust, vi gillar det. Har dock inte lämnat in en enda uppgift i religionen så jag lär fixa det där.

Nej nu ropar John Blund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0