it's like my iPod stuck on replay.

Ibland överträffar jag mig själv, som igår tog jag tag i träningen, eller okej jag tog iniativet och drog dit för första gången på väldigt länge. Och idag åkte jag dit igen, IGEN! Ni hörde rätt. Trots att mamma försökte övertala mig om att vi skulle åka och titta på bil så stod jag fast vid mitt beslut. Jag cyklade till och med till gymmet. När jag kommer dit säger hon som sitter bakom disken att det var ett tag sen hon såg mig, inte lite jag skämdes? Vad svarar man? Jag hackade fram ett litet: -Jo, jag har vilat lite, hehe.
Funderar starkt på att ändra min kost lite och träna lite mer. Kommer dock inte utesluta alkoholen, så långt går vi inte, haha.

Sitter i mitt vardagsrum med tända ljus, mysigt! Har även på min sköna reggaelista på spotify, massor med live-låtar, I like.

Nej, om man ska ta och gå lägga sig och läsa lite kanske. Snart så.

Bjuder på en skön låt.

Million Stylez - Top a di line

Kommentarer
Postat av: sandra

DU ÄR SÅ JÄVLA FEEEEEEEET DU SPRICKER SNART :)

2009-11-25 @ 11:43:30
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0