det värsta som kan hända är väl det som redan händer.

När jag kom hem från skolan satt jag mig direkt och plugga teori, sen vet jag inte vad som hände men jag vaknade i alla fall halv 8. Helt sjukt, var nog väldigt trött helt enkelt.
Pappa frågade om jag ville följa med och handla, så vi tog en promenad till ica. Jag hämtade ut mitt paket från h&m, första gången det inte var nå kläder, haha. Beställde lite saker från Home ni vet? Helt okej!

Resten av tiden som återstår innan läggdags ska jag plugga teori. Fint surru!

I morgon slutar jag 12 sen har jag helg, skööööööönt.

Kommentarer
Postat av: sandra

ska vi åka? soft

2009-11-12 @ 09:44:21
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0