bra dag.

Morgonen var ju riktigt jävlig alltså. Det började med att jag vaknade 08:27, mitt tåg går halv. Så det var ganska enkelt att bestämma sig för att ta bussen som går klockan 9 i stället. 08:58 klev jag utanför huset och började gå, snabbt som fan, jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle hinna om jag inte sprang. Så jag började kuta igenom hela Hallstas centrum och när jag är utanför Coop ser jag hur bussen åker iväg. Hade stor lust och skrika den värsta svordom jag vet och kuta fram till bussen och strypa busschauffören (för det var ju självklart inte mitt fel att jag missade den). Så jag ringde farfar och fråga om han kunde skjutsa mig till skolan och det kunde han. Men det tog sin tid innan han fattade vad jag yrade om eftersom jag var både arg och flåsade som en gris (den bra kondisen jag har).
Buuuuuuuuu, för den här dagen.
Funderar starkt på att bara skita i spanskan som jag har på eftermiddagen och åka hem o lägga mig under täcket tills jag känner mig lite positiv igen. Men jag måste på spanskan, vet inte hur många såna lektioner jag har missat så jag måste gå. Annars kommer min mentor ta ett snack med mig, tror dock att det är på god väg att han gör det snart.

Blir nog tröstshopping på lunchen nu.
Hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0